Decembar je stigao, a kraj godine je sve bliže. Novogodišnje žurke u kancelariji savršen su način da se godina završi pozitivno, uz druženje sa omiljenim kolegama. To je prilika da se opustite, uživate i nakratko zaboravite na strogo poslovne teme.
Ipak, nakon svakog slavlja ostaje i neizbežan posao – čišćenje nereda. U zavisnosti od toga koliko je žurka bila dinamična, možete se odlučiti da sami sredite prostor ili angažujete profesionalce da obave posao umesto vas. Ako se odlučite za „uradi sam“ pristup, stručnjaci iz firme Brasco pripremili su praktičan vodič za čišćenje kancelarije koji će Vam olakšati posao.
Saveti Pre Žurke
Olakšajte čišćenje koristeći ove strateške trikove pre nego što žurka počne:
Postavite velike kante za smeće u zajedničkim prostorijama.
Koristite prostirke za zaštitu tepiha od mrlja.
Koristite jednokratne stolnjake kako biste brzo pokupili ostatke hrane i bacili ih zajedno nakon žurke.
Lista za Čišćenje Kancelarije
Preporučujemo formiranje "tima" zaduženog za čišćenje nakon žurke, kako bi se odgovornost za nered ravnomerno raspodelila. U manjim kancelarijama, svi zaposleni mogu zajednički učestvovati u ovom zadatku. Organizujte čišćenje tako što ćete specificirati zadatke i dodeliti ih određenim članovima tima, omogućavajući da se kancelarija brzo i efikasno vrati u prvobitno stanje.
Pokupite krupno smeće. Prođite kroz prostoriju s velikom kesom za smeće i uklonite papirne tanjire, čaše, party šešire i ostale veće jednokratne predmete.
Spakujte novogodišnje ukrase. Sačuvajte one koje želite u posebnom kontejneru ili kutiji, dok ostatak bacite.
Dezinfikujte sve površine. Upotrebite dezinfekciona sredstva i maramice za temeljno čišćenje stolova, stolica, polica i svih drugih površina u kancelariji.
Uklonite mrlje i prosuto piće. Ako je tokom žurke nešto prosuto, odmah reagujte. Brža reakcija znači veće šanse za potpuno uklanjanje mrlja pre nego što se trajno zadrže.
Očistite tvrde podove i pločice. Pločice, naročito u prometnim delovima, lako se zaprljaju tokom proslava. Obrišite ih kako bi ponovo bile čiste i sjajne.
Usisajte tepihe. Pokupite sitnu prljavštinu i ostatke kako bi tepisi izgledali uredno i sveže.
Temeljno očistite kupatilo i nakon toga ga dezinfikujte. Ako je održavanje kancelarijskog kupatila Vaša odgovornost, dezinfikujte toalete, vrata, umivaonike i aparate. Dopunite toalet papir, papirne ubruse i sapun, kako bi sve bilo spremno za povratak zaposlenih nakon praznika.
Ako će vaša kancelarijska žurka biti veliki događaj, razmislite o angažovanju profesionalnih čistača i higijeničara kako bi posao bio brzo i efikasno završen. Nakon proslave, čišćenje poslovnog prostora može biti naporno i zahtevno, ali stručnjaci iz Brasco firme za čišćenje imaju pravo znanje, dugogodišnje iskustvo i profesionalnu opremu za temeljno čišćenje kancelarije. Oni će se pobrinuti da svaki kutak bude očišćen i dezinfikovan, ostavljajući vašu kancelariju spremnom za svečani doček Nove godine i povratak na posao u prijatnom i organizovanom prostoru.
Kraj godine je takođe idealno vreme za zakazivanje dubinskog čišćenja tepiha i nameštaja. Redovno održavanje tepiha ne samo da osvežava prostor, već pomaže i u produženju njihovog veka trajanja, uklanja dubinsku prljavštinu i doprinosi zdravijem radnom okruženju.
Za više informacija o našim uslugama profesionalnog čišćenja, posetite Brasco web sajt ili nas pozovite na 063 77 13 511. Naš tim vam stoji na raspolaganju da Vašu firmu učini besprekorno čistom i spremnom za nove radne izazove.
Za više informacija o uslugama čišćenja kancelarija i ćišćenja poslovnih prostora koje pružamo pročitajte ovde.
Više o našim uslugama pogledajte ovde.
Informacije o cenama usluga čišćenja možete pronaći ovde.
Comments