top of page

Upravljanje i čišćenje poslovnih prostora prilikom velikih događaja: koncerti, konferencije i više

Veliki događaji poput koncerata i konferencija su uzbudljiva iskustva za posetioce. Međutim, iza kulisa se krije ogroman zadatak: čišćenje poslovnih prostora nakon događaja. Od otpada koji ostaje nakon hiljada ljudi do izazova održavanja higijene, čišćenje nakon takvih događaja zahteva preciznost, efikasnost i oštro oko za detalje.


Zaista, čišćenje nakon velikih događaja je višesložen proces koji zahteva pažljivo planiranje. Srećom, postoje firme za čišćenje poput Brasco-a na koje se možete osloniti. Sa kompetentnim, stručno obučenim timom i opremom industrijskog kvaliteta, Brasco može pružiti visokokvalitetne usluge čišćenja koje uključuju dubinsko čišćenje nakon događaja. Na ovaj način, bićete spremni da ugostite još jedan sjajan događaj koji će sigurno oduševiti posetioce.


Usluge čišćenja teatara, pozorišta, sala u Beogradu

Evo detaljnijeg pregleda kako izgleda Brasco čišćenje nakon događaja:


  1. Uklanjanje otpada

Jedan od najvećih zadataka u čišćenju velikih događaja, posebno onih gde je dozvoljeno unošenje hrane i pića, je uklanjanje otpada. U dogovoru sa upravom prostora, uglavnom savetujemo da je najbolje biti proaktivan. Uvek pitamo da se obezbedi dovoljno kanti za smeće i strateški ih postavimo po celom prostoru kako bismo podstakli posetioce da pravilno odlažu svoj otpad. Nakon događaja, rasporedimo profesionalne čistačice da pokriju različite delove prostora, uključujući mesta za sedenje, štandove sa hranom i pićem i spoljne prostore, kako bi se osiguralo sistematsko prikupljanje otpada. Koristimo čvrste kese za smeće i kolica za transport prikupljenog otpada do određenih mesta za odlaganje. .

  1. Metenje i usisavanje

Nakon uklanjanja otpada, sledeći korak je uklanjanje prljavštine, prašine i otpada sa podova i drugih površina. Za ovo, koristimo industrijske metle i usisivače kako bi posao obavili što brže i efikasnije. Posebnu pažnju obraćamo na područja sa velikim prometom i mesta u blizini usluga hrane i pića, gde su verovatnija prosipanja i nered. Ukoliko se odlučite na čišćenje poslovnih prostora na svoju ruku, savetujemo da povremeno proveravate kese i filtere usisivača kako bi se po potrebi ispraznili, očistili ili zamenili radi održavanja optimalne performanse čišćenja.

  1. Brisanje i čišćenje površina

U zavisnosti od mesta događaja, možemo naići na različite vrste površina i materijala. Naš tim odabira odgovarajuća sredstva za čišćenje u skladu s tim, posebno za one koje zahtevaju dodatnu pažnju poput drvenih ili laminatnih podova. Da bismo efikasno uklonili prljavštinu i nečistoće bez ostavljanja tragova ili ostataka, koristimo mikrofiber krpe i mops. Ako prostor ima stolove, stolice, pultove i druge slične često korišćene ili dodirivane površine, očistimo ih i dezinfikujemo kako bismo smanjili širenje klica i bakterija.

  1. Održavanje toaleta

Tokom događaja, redovno proveravamo toalete kako bismo pratili čistoću i dopunili osnovne zalihe, kao što su toalet papir, sapun i papirni ubrusi. Nakon toga, temeljno očistimo i dezinfikujemo toalete, umivaonike, ogledala i druge sanitarne uređaje koristeći odgovarajuća sredstva za čišćenje. Takođe savetujemo da treba odmah rešiti sve probleme sa vodovodom, kao što su začepljeni toaleti ili umivaonici, kako bi se osigurala stalna funkcionalnost sanitarnih čvorova.

  1. Uklanjanje mrlja

Za prostore koji koriste puno tkanina poput tepiha, tapaciranog nameštaja i zavesa, koristimo specijalizovane proizvode i tehnike čišćenja za uklanjanje mrlja. Mrlje tapkamo čistim krpama ili papirnim ubrusima kako bismo upili višak vlage pre nego što nanesemo sredstva za čišćenje. Ukoliko se odlučite da ovo radite na svoju ruku, testirajte sredstva za čišćenje na neupadljivim mestima kako biste osigurali kompatibilnost sa materijalom i izbegli dodatna oštećenja.Takođe, brišemo tečne prosipke na tvrdim poroznim površinama poput neobrađenog betona i drveta. Ovo je važno kako bi se smanjila apsorpcija tečnosti koja može izazvati pucanje i uvijanje, kao i da se spreči da tamne boje postanu trajne mrlje.

  1. Čišćenje spoljašnjeg prostora

Za čišćenje spoljašnjeg prostora mesta događaja, fokusiramo se na uklanjanje smeća i otpada iz područja kao što su parking, trotoari i zelene površine. Koristimo grabulje, metle i duvače lišća za čišćenje lišća, prljavštine i drugog otpada sa spoljašnjih površina. Zatim, odlažemo prikupljeni spoljni otpad u određene kontejnere.

  1. Završne inspekcije

Nakon što su svi zadaci čišćenja završeni, pregledamo i očistimo opremu za događaje, kao što su bine, zvučni sistemi i rasvetna oprema, kako bismo uklonili prašinu, prljavštinu i druge ostatke. Nakon toga, pravilno skladištimo opremu u njihove određene prostore za skladištenje kako bismo ih zaštitili od oštećenja i osigurali da ostanu u dobrom stanju za buduću upotrebu.


Na kraju, sprovedemo sveobuhvatnu inspekciju prostora kako bismo procenili čistoću i stanje svih područja. Obraćamo pažnju na sve propuštene tačke ili područja koja zahtevaju dodatno čišćenje ili doradu, a zatim dokumentujemo aktivnosti čišćenja. Zabeležimo sve potrebe za održavanjem ili popravkom za dalju obradu od strane uprave prostora ili osoblja za održavanje.


Izazovi koji se javljaju prilikom obavljanja usluga kao što su čišćenje poslovnih prostora i velikih događaja

Iako proces čišćenja može delovati jednostavno, nije bez svojih izazova. Neki od njih uključuju:

  • vremenska ograničenja u prostorima sa kratkim vremenom između događaja

  • količina otpada

  • raznovrsnost površina

  • sigurnosna pitanja, kao što su gužve, visine i opasni materijali

  • ekološki uticaj

I organizatori i angažovana firma za čišćenje moraju uzeti u obzir ove faktore kako bi osigurali uspešan događaj i besprekorno čišćenje.


Čišćenje nakon događaja, posebno velikih, je složen i zahtevan zadatak koji zahteva koordinaciju, marljivost i posvećenost izvrsnosti. Suočavanjem sa jedinstvenim izazovima i praćenjem sistematskog pristupa, firme za čišćenje osiguravaju da prostori ostanu besprekorno čisti, spremni da ugoste sledeći nezaboravni događaj.



Zašto odabrati Brasco za čišćenje poslovnih prostora nakon događaja?

Organizacija velikih događaja poput konferencija, seminara ili korporativnih proslava može biti izazovna, ali čišćenje nakon njih ne mora biti. Brasco je Vaš pouzdan partner za profesionalno čišćenje poslovnih prostora, posebno kada je reč o čišćenju nakon događaja.


Iskustvo i stručnost

Naš tim čine iskusni profesionalci koji su obučeni da se nose sa svim izazovima čišćenja velikih prostora. Bez obzira na veličinu ili vrstu događaja, mi ćemo osigurati da vaš prostor bude besprekorno čist.

Kvalitetna oprema i sredstva

Efikasnost i pouzdanost

Prilagođene usluge



Kontaktirajte nas danas!

Ne dozvolite da Vas briga o čišćenju ometa u organizaciji savršenog događaja. Kontaktirajte Brasco i prepustite čišćenje profesionalcima. Sa nama, vaš poslovni prostor će uvek biti u najboljem izdanju.



Više o našim uslugama pogledajte ovde.

Pratite nas na našim mrežama: Instagram

13 views0 comments

Recent Posts

See All

Comments


bottom of page