top of page
Brasco čišćenje logo

Vodič za održavanje i zaštitu nameštaja prilikom čišćenja kancelarije

Komercijalni nameštaj predstavlja značajnu investiciju za svaku kompaniju, pa je njegovo redovno održavanje ključno za očuvanje izgleda, funkcionalnosti i dugovečnosti. Redovno profesionalno čišćenje ne samo da poboljšava estetski dojam radnog prostora, već i produžava vek trajanja nameštaja, smanjujući troškove popravki i zamene. U ovom vodiču istražićemo najbolje prakse za održavanje nameštaja prilikom čišćenja kancelarije, uobičajene izazove u njegovom čišćenju i koristi koje donosi redovno profesionalno održavanje.


Ključni Izazovi u Održavanju Nameštaja

Intenzivna Upotreba i Visoka Frekvencija Prolaza

Poslovni prostori, poput kancelarija, hotela, restorana i čekaonica, podložni su visokom nivou saobraćaja, što uzrokuje ubrzano habanje nameštaja. Stalni kontakt sa odećom, obućom i ličnim predmetima doprinosi akumulaciji prljavštine i oštećenjima. Tapacirane površine mogu izbledeti ili se istanjiti, dok drveni elementi mogu zadobiti ogrebotine i mrlje od vode. Održavanje ovih delova prostora je neophodno kako bi se produžio njihov vek trajanja i zadržao profesionalni izgled.


Raznovrsnost Materijala sa kojom se susrećete priliko čišćenja kancelarije

Komercijalni nameštaj izrađuje se od različitih materijala, a svaki od njih zahteva specijalizovanu negu:

  • Drvene površine: Potrebno je redovno brisanje blagim sredstvima kako bi se sprečila oštećenja finiša.

  • Tkanine i tapacirane površine: Zadržavaju prašinu i prljavštinu, što zahteva redovno usisavanje i dubinsko čišćenje.

  • Metalni elementi: Podložni su otiscima prstiju i zahtevu neabrazivna sredstva za održavanje.

  • Staklene površine: Lako se prljaju i zahtevaju česta brisanja bez ostavljanja tragova.

  • Kožni nameštaj: Potrebna mu je specijalizovana nega kako bi se sprečilo pucanje i gubitak elastičnosti.

Svaki od ovih materijala zahteva poseban pristup, što profesionalno čišćenje čini optimalnim rešenjem za dugotrajnost nameštaja.


Treba voditi računa o svakom detalju prilikom čišćenja kancelarije, poput čišćenja nameštaja, podova, stakala

Profesionalne Tehnike Održavanja Nameštaja prilikom čišćenja kancelarije

  1. Dubinsko Čišćenje

Dubinsko čišćenje nameštaja uklanja nečistoće koje se ne mogu otkloniti redovnim održavanjem. Tehnike poput vruće ekstrakcije vode, parnog čišćenja i tretmana specijalizovanim sredstvima omogućavaju uklanjanje tvrdokornih mrlja i neprijatnih mirisa. Posebno je korisno za visokofrekventne prostore u kojima se brzo nakuplja prljavština i alergeni.

  1. Uklanjanje Mrlja

Pravovremeno uklanjanje mrlja prilikom čišćenja kancelarije sprečava trajna oštećenja. Profesionalni čistači koriste specijalizovane metode prilagođene vrsti tkanine i tipu mrlje. Na primer, enzimatski čistači se koriste za organska zaprljanja poput hrane i vina, dok su rastvarači delotvorniji kod masnih mrlja i mastila.

  1. Zaštita Površina

Primena zaštitnih premaza produžava čist izgled nameštaja i smanjuje potrebu za čestim dubinskim čišćenjem. Impregnacija tkanina, kondicioneri za kožu i specijalni premazi za drvo pomažu u održavanju optimalnog izgleda i funkcionalnosti.


Prednosti Redovnog Održavanja Komercijalnog Nameštaja prilikom generalnog čišćenja kancelarije

Produžen vek trajanja – Redovno čišćenje i zaštita sprečavaju preuranjeno propadanje i smanjuju potrebu za zamenom nameštaja.

Smanjeni troškovi održavanja – Preventivna nega eliminiše potrebu za skupim popravkama i produžava upotrebljivost nameštaja.

Profesionalan izgled – Čist i uredan poslovni prostor pozitivno utiče na imidž preduzeća i stvara prijatnije radno okruženje.

Povećana higijena – Redovno uklanjanje bakterija i alergena doprinosi zdravijem radnom prostoru.


Kada Zakazati Profesionalno dubinsko Čišćenje nameštaja?

Učestalost profesionalnog čišćenja zavisi od vrste poslovanja i intenziteta korišćenja nameštaja:

  • Visokofrekventni prostori (lobi, čekaonice, konferencijske sale) – Svakih 3-6 meseci.

  • Uredski prostori sa umerenim prometom – Svakih 6-12 meseci.

  • Hoteli i restorani – Mesečno ili između smena gostiju.

Pored redovnog rasporeda, neophodno je brzo reagovati na prolivena tečnosti i mrlje kako bi se sprečila trajna oštećenja.

Profesionalno održavanje komercijalnog nameštaja predstavlja isplativu strategiju za očuvanje njegove dugovečnosti i estetike. Saradnja sa stručnim servisima koji koriste napredne tehnike i ekološki prihvatljiva sredstva omogućava smanjenje troškova popravki i zamenća, istovremeno osiguravajući zdravije i privlačnije radno okruženje. Investicija u redovno čišćenje ne samo da štedi novac, već i unapređuje profesionalni imidž kompanije.


Brasco, profesionalna firma za čišćenje, specijalizovana je za dubinsko čišćenje nameštaja, uključujući zavese, tepihe, itisone, stolice, kaučeve, dvosede i trosede. Pored toga, pružamo širok spektar usluga u oblasti održavanja poslovnih prostora, uključujući generalno čišćenje, redovno održavanje kancelarija, mašinsko pranje podova i visinsko čišćenje prozora.


Za više informacija o uslugama čišćenja kancelarija i ćišćenja poslovnih prostora koje pružamo pročitajte ovde.


Više o našim uslugama pogledajte ovde.

Informacije o cenama usluga čišćenja možete pronaći ovde.

Pratite nas na našim mrežama: Instagram, Facebook

Comments


O BRASCo-u

Preduzeće BRASCO d.o.o. osnovano je maja 2005. godine kao naslednik zanatske radnje čiji se nastanak beleži davne 1988. godine sa osnovnom delatnošću pranja tepiha. Danas osnovna delatnost preduzeća BRASCO je profesionalno čišćenje enterijera i eksterijera, tekuće - svakodnevno i periodično - generalno čišćenje poslovnog prostora uz angažovanje stručnog i obučenog kadra, kao i najsavremenijih profesionalnih mašina i sredstava za čišćenje.

NAŠA KANCELARIJA

Rtanjska 5a
11000 Beograd, Srbija

RADNO VREME

Ponedeljak - petak : 8 - 16h
​​Subota: 9 - 15h
Nedelja: Ne radimo

TELEFON

011 2458 662
+381 63 7713 511

EMAIL

  • Facebook
  • Instagram

© Copyright 2024. BRASCO D.O.O. Powered and secured by Wix

bottom of page